torsdag 10 september 2009

känns bra men ändå så jävla dåligt

Chefen ringde och sa att jag kommer få arbeta där till årsskiftet iaf. Skönt det, man vet ju aldrig efter eftersom det är iaf minst en som blir mamma ledig i december. Är nog mest nervös för att arbeta på resturangsidan där jag faktist inte kan ett skit om deras special mat.
Tur är ju att jag har min faster som teamledare.
Kunde ha tagit den där förbannade jävla lägenheten i hökarängen ändå även om jag hade varit tvungen att bo själv. Hade ju klarat det iaf.

Varför kan inte styra andras känslor? hade varit så mycket lättare.. Sluppit dom sömnlösa nätterna där man bara legat och undrat vad han tänker och vad han känner och när han ska förstå att det ska vara vi två.

2 kommentarer:

  1. Handlar inte om att styra utan att låta varrandra känna samma sak utan att bli tvingad. Ofta blir det att man vill äta kakan och ha den kvar, som i det här fallet blev just fallet.

    Hade du verkligen saknat mej så hade du visat det, men jag tvivlar på att du verkligen gör det lika mycket som jag gör.

    Du vet vad jag känner och vad jag vill, men du vill leka vild och galen med dina känslor istället så.. Ja.. Vad ska man säga?

    SvaraRadera
  2. Sluta -.- Du vet inte om det är så, så sluta säga så!
    Kunde jag styra över mina egna känslor så hade jag gjort det och inte låtit det gå så här, som jag sa till dig förut så visst kunde fortsatt men hade aldrig fungerat i längden att ha det så. Hade inte känts bättre för någon.

    SvaraRadera