måndag 14 december 2009

Allt i allo

Ja nu va det ett tag sen sist, Idag har det verkligen varit en sån där bra dag som man behöver ibland. Fick veta att jag får jobba kvar på Menigo efter December är slut :)
Inte heltid, men mer än jag gör nu iaf. Och att dom är förvånade att jag gör så lite fel som jag gör för att vara ny. Själv tycker jag ju att jag gör väldigt mycket fel men kanske inte är så mycket ändå för en som inte har nån erfarenhet av sälj eller mat över huvudtaget.
Känns iaf bättre nu, hittar mer saker och har lärt mig rätt mycket senaste veckorna.

Känns som man har alla julklappar kvar att köpa! Pappsen är klar så det är väl till mesta dels mamma som ännu inte fått någonting alls. Så himla svårt. jag vet inte vad jag ska köpa =/
Ge mig lite julkänsla. Iofs så har det ju kommit lite snö. så får se imorrn när man ska gå och kolla julklappar om det känns bättre när det är snö även om dom flesta affärer vägrar spela julmusik. Skiter väl i om dom har tröttnat på dom. Dom har valt det och får bannemig spela lite jullåtar när det fan är jul =/


Imorrn blir det att jobba lite sen klockan 2 ska Söta lilla Mickis följa med mig till tatuerarn när jag ska fixa min lilja röd som den inte blev. Får se hur det blir den här gången? vill bli av med det rosa/bruna färgen nu när jag sa att jag ville ha KLARRÖD. Hur fick dom det till rosa och nå brunaktig färg? =/ Slipper betala nu så det kan ju inte bli värre än vad det redan är.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar