tisdag 26 januari 2010

länge sen.

Inte skrivit på länge.. Känns som det inte finns nått och skriva om tråkigt nog.
Allt är som vanligt förutom att jag inte vet om jag får jobba kvar på Menigo så länge till.
Kanske dags att försöka hitta något nytt faktist..

Tredje veckan för min så kallade bantning. Har faktist gott förvånansvärt bra.
Kanske för att jag VERKLIGEN bestämt mig på RIKTIGT! :)
Motionscykeln som jag fick i julklapp gör sin del iaf. Går ju inte direkt snabbt men -3 kg är ju alltid en början. Så nu är det bara 22 kilo kvar. haha..
Nej men 15 till räcker iaf till en början så får vi se hur det blir efter de..

Längtar som fan till Fredag,, Jag malin och Sanna och några till ska åka kryssning och parta. Ska bli riktigt kul faktist, aldrig åkt med kompisar förut så det kan ju inte bli sämre än kul :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar