tisdag 10 februari 2009

svett och tårar

Varit med Linda på spinning och gymmat. Fan va jobbigt det va men samtidigt så
jävla skönt. Efteråt skulle vi åka och köpa lite små saker till Saras london resa.
Va inne på HM och skulle gå ut när det står en kvinna där med sin barnvagn MITT i gången!
När vi skulle gå förbi hon tittade inte upp och hon försökte inte för fem öre att flytta vagnen så att vi skulle kunna komma förbi utan att slå i vagnen. En sån sak gör man inte.
Hade hon tittat upp och sagt "oj ursäkta" och dragit vagnen en cm åt något håll så hade jag inte
brytt mig. Men som jag är så blir jag irreterad för så lite så jag bara gick och vagnen följde med mig eftersom det va så trångt och Sara ropade på engång på mig och ännu surare blev jag när
klärring jävel inte öppnar käften och säger nått när hon märkte att det va lite trångt där kanske.
Så jag skriker "hon kan väl för i helvete flytta på vagn jävel då eller?!".
Vilka jävla idioter den finns. bara för att dom är gamla eller har vagn så betyder inte det
att alla människor ska finna sig i att dom står mitt i vägen i rusningstid eller att vi ska flytta på oss bara för att dom inte ska behöva göra det. Förfann!!
Ja nu blev jag mindre sur när jag fick ut mig de :)
Ha en bra dag!

1 kommentar: