torsdag 26 februari 2009

Vart hittar man bra vänner?

Gick en promenad med Linda och Sara igår och pratade om vänner man kan ha och vänner man har, Det fick mig att tänka på mina egna. Dom närmsta kompisarna jag har haft är dom som har sårat mig på dom mest oförlåtliga sätt en kompis kan göra. Men ändå har jag förlåtit men absolut inte glömt.
Man tycker ju att efter de dom har gjort mot mig så borde dom väl ta våran vänskap på ett lite mer seriöst sätt än att bara ringa när man väntar på bussen eller tåget eller när man ska gå och handla på Ica?
Sa upp vänskapen med en nära kompis som jag känt sen dagis vid nyår och hon har ännu
inte hört av sig i huvudtaget även fast det va hennes fel att det blev som det blev och
en sån sak säger ju allt. Hade våran 20 åriga vänskap betytt något hade hon väl hört av sig?
Det återstår en kompis sen dagis kvar, jag vet att vi har tappat det va alltid haft men jag vet att vi alltid kommer stå varandra nära oavsett vad.
Önskar att det vore annorlunda att vi kunde täffas oftare men det kommer väl säkert.

Vart hittar man bra vänner? Som inte går i säng med killen man är kär i? eller som kan hålla den mest pinsamma hemligheten man kan ha och inte snackar skit bakom ens rygg?
Finns det några sånna kvar i den här världen?

3 kommentarer:

  1. Älsklige, du har mig! Älskar dig gumman mest

    SvaraRadera
  2. ja dom finns, men dom är inte många och dom e svåra att hitta. Puss

    SvaraRadera
  3. Jaaa extremt svåra att hitta =/

    SvaraRadera