fredag 8 maj 2009

Fästingar!

Idag gick jag tidigare från praktiken för att gå till vårdcentralen och kolla ett utslag jag har haft 1,5 vecka och som jag trodde så var det borelia. Andra gången och ingen av gångerna har jag sett en fästing. Men ja, så nu är det ju bara pencilin som gäller! suck..

Ska åka till landet idag och muppa mig. Så skönt att komma bort från Skogås.
Sen blir det kryssning imorrn så man kan köpa lite ciggaretter och små saker.
Så skönt att vara på landet behöver man cigg kan man betala 25 kronor och ta en 5 timmars kryssning om det är så. Så härligt!

Mickis, Du är fan knäpp. Fattar inte riktigt vad ditt problem är, så om du hade tänkt höra av dig någongång, gör inte det. Jag vill inte höra dina dåliga bortförklaringar längre.
Du älskar oss hit och dit. Kanske ska börja visa det då?? Nej det är försent har sagt det förr och säger det en sista gång. Jag är så jävla trött på din stil. Du kan leva ditt liv med din kille som verkar helt "bäng" och må "bra" som du inte alls gör.. Jag ger upp dig, finns inget kvar att hämta hos dig.

Hur lyckas man få så jävla mkt cp kompisar? :O
helt sanslöst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar