fredag 15 maj 2009

hat

Hur ska man göra för att sluta hata allt? Hata livet?
Man hatar allt som; folk som inte ser sig för, folk som går rätt in i dig, folk som står i vägen, folk som ställer sig på ett konstigt ställe och blockerar vägen för alla andra, killar som bara tänker på sex heeela tiden, att man får så lite pengar, att folk behandlar en som ett cp, att man inte alltid får det man vill ha m.m saker som man inte bör hata.
Saker som faktist får en att hata hela livet. Hela världen.
Att man känner att man inte duger till något. Att man inte kommer komma nånstans i livet.
Att man alltid kommer stå stilla där man står nu. Att man inte kan nånting.
Hur går man vidare om man känner så?

5 kommentarer:

  1. Man stannar upp, funderar på vad man alltid velat testa göra och gör det, hur läskigt det än är. Jag var precis där du beskriver, sen åkte jag hit, och vem visste att livet kunde vara så underbart?

    SvaraRadera
  2. Jaq vilken tur du har då.. kanske ska ta min packning och komma och bo under din säng :)

    SvaraRadera
  3. Och du säger att mitt liv är skit, hahaha!

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Har aldrig sagt att mitt liv är bra så hela grejen att du skrev va fruktansvärt onödigt ;)

    SvaraRadera