torsdag 21 maj 2009

Lindex Off

Sista dagen på praktiken igår. Kändes jätte tråkigt men vad ska man göra.
Får inge sommarjobb där heller för att jag inte är exakt lika bra som tjejerna som redan jobbar där. Och inte förvånad har inte känts som om hon är nöjd med mig heller även fast jag vet att allt jag gjort vet hon inte ens om att jag har gjort. Tar iaf med mig det till nästa praktik och då vet jag vad jag ska göra och inte göra nästa gång. Är iaf nöjd med mig själv. första praktik som faktist känts som ett jobb och på så sätt mitt första riktiga jobb.
När jag skulle gå sa chefen att dom inte får ge pengar som många andra gör.
jag blev jätte chockad. Jag har aldrig fått nått av min praktik plats förut.
Hon gav mig ett packet med en necessär, mascara, 2 olika läppglans, dusch kräm och grejer..
Så chockad.. och så jädrans snällt av dom faktist. :)

Åkte till muskö på kvällen med sara emma och hennes kille och fiska.
Blev inte så mycket fiskande vi gjorde upp en eld och satt och prata spökhistorier som inte va så jätte bra för mig som är jätte mörkrädd. Så det blev inte så lång tid vi va kvar där men det va kul och jätte mysigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar