onsdag 25 mars 2009

2 good

Väldigt låååång dag.. Var på arbetsintervju idag.. Första någonsin!
Va väl okej förutom dom väldigt komplicerade frågorna.. Väldigt tur att jag pluggar service och personlig service så att jag kunde ge bra svar. FÅr hoppas det gick bra iaf.
Hade redovisning i powerpoint idag också, ville inte prata inför hela klassen men hade tur att mer än hälften inte var på lektionen idag så gjorde det ändå.
Hade iofs kunnat ta ett IG men som tur är slipper jag det nu.

Har hittat värsta och då menar jag verkligen VÄRSTA sjyssta sko affären inne i stan med mina storlekar. Hittar så jädrans mycket snygga skor att jag nog inte kommer ha en krona när jag är klar med den affären. :)

3 kommentarer:

  1. på ett bemanings företag.. nått säljar jobb. säkert telefon men tar fan vad som helst nu ^^

    SvaraRadera