söndag 29 mars 2009

what up?

Var med Natalie i fredags i brandbergen. Det va rätt kul. kunde väl ha haft det roligare men vad ska man göra. Sebastian och jag mötte natalie i haninge och åkte sen och träffa Ellie i brandbergen och sen hem till en kille där vi festa och sjöng karaoke :)
det va faktist lite kul. Brukar vara med Malin jag sjunger karaoke :(


Livet är så jävla orättvist på alla möjliga sätt och vis.
Varför kan man inte bara styra sina egna känslor och tankar?
Känslorna förstör ju bara allt -.-

4 kommentarer:

  1. Dig, Elli och Nille.
    Hehe, sjöng du nå roliga låtar?

    SvaraRadera
  2. jasså.. kul att du fått kontakt med Elli igen, försökt skicka sms och så men inge svar. Blir så trött.. orken att försöka hålla kontakt med gammla kompisar finns verkligen inte kvar ^^
    Njaa jag sjöng hur mkt som helst att jag inte ens kommer ihåg nån ^^

    SvaraRadera
  3. Sorry att jag va som jag va :)
    nästa gång så ska jag inte ta med mig nån av mina polare så då lär de bli en toppen kväll :) bra att ni hade skoj allafall :)<3
    vi måste va och ses oftare gumman vi ses allt för sällan tycker jag :)
    pusss sofiproppen :D

    SvaraRadera
  4. Sofie, Jaa det tycker jag vi ska göra, hade varit jätte mkt roligare med dig närvarande :P Inga mer fjortisar ;D

    SvaraRadera