fredag 20 mars 2009

Praktik

Idag var ju på Intervju på Lindex angående praktik.
Gick bra så ska börja den 20 april.. Men är fortfarande inte säker på om jag vill ha praktiken där.
Jag är torsk på att arbeta med kosmetika. Åhlens har mycket så funderar på att gå dit och kolla om det kanske är bättre där. Vill också kunna ha en liten chans att kunna få jobb där också.
Kan inte tänka alls nu för tiden.. För mycket tankar kring allt annat att dom här tankarna inte går att förstå.

Allt tänkande får mig bara att må dåligt, dom borde uppfinna medicin mot tankar -.-

2 kommentarer:

  1. Vad är det för tankar som tynger dig?

    SvaraRadera
  2. Det är allt. Livet, hur man ska komma vidare i det och mina egna känslor.. går inte att sluta tänka -.- banka mig i huvudet så kanske dom försvinner för en stund :P

    SvaraRadera